Advanced Trick class

Jag och Fensa går under vintern Silvia Trkman’s långdistans-kurs Advanced Tricks. Vi får 3 nya tricks varannan vecka i 6 veckor. Man filmar sin träning och laddar upp filmerna på ett speciellt forum där Silvia sedan ger feedback. Där ser man även alla andra deltagares filmer och alla kan kommentera på varandras filmer.

Superkul att både se filmer och läsa Silvia’s kommentarer till dem! Hon är en otroligt engagerade instruktör och ger snabba och väldigt sympatiska inlägg.

Tyvärr var Fen dålig i ett ben och tvingad till några veckors vila precis när kursen startade men nu har vi kommit igång så smått. Som jag har förstått på Silvia kommer hon att hålla kursen öppen även efter egentligt kursslut så jag behöver inte tokpanika för att komma ”ifatt” utan vi leker på i vårt tempo.

På sidan Advanced Trick class tänker jag lägga upp filmer efterhand och även Silvia’s kommentarer. Bra för mig att ha allt samlat på ett och samma ställe! Sidan är nu uppdaterad med de filmer jag har laddat upp hittills. 🙂

Kortet är taget av Sophi

There are no comments on this post.

Kommentera

