Nej, den är inte borta…

…jag vet bara inte var den är!

Mitt stående svar till den ständigt återkommande frågan ”är den borta?” alt. ”har du tappat bort den?”, ang saker och ting som jag av någon konstig anledning inte hittar. 🙂

Idag har jag hittat:

1 styck handledsvärmare (bara vart på vift en knapp vecka…)

1 styck fotpump

1 knippe nycklar (låg i en påse i en påse i ett stängt uttrymme, när jag hittade dom kom jag ihåg hur det gick till när jag la dit dom!)

1 styck ridhjälm (har letat igenom halva gareget efter den! Hittade den i en påse hängande högt upp på en spade på bortre väggen i garaget. Påsen såg ut att bo där så jag har inte ens tanken att titta i den innan… tror den råkade hamna där när syrran flyttade för ett år sen och skickade in ett gäng grejer i garaget. Den hängde i alla fall i säkert förvar från mössen… 🙂 )

För tillfället fattas nu egentligen bara en lila mössa som vart borta sen i våras. Den har hittills vägrat att låta sig hittas så den kommer väl fram när den känner för det. 🙂

There are no comments on this post.

Kommentera

