Se upp i backen!!

Helgens härliga känsla förstärktes i morse av strålande sol och en klarblå himmel. Lastade in skidorna i bilen och drog iväg till golfbanan samtidigt som jag höll en tumme för att där skulle vara tillräckligt med snö för en skidtur.

Och javisst! Årets (ja, hela säsongens) premiärtur är gjord! 🙂 Sååååå underbart!!

Väldigt roligt var att min balans förbättrats ytterligare sen förra året. Kände också att kroppen arbetade själv bättre, magen tog i när den skulle och höfterna höll sig hyfsat på plats. Kul att kunna ”mäta” framstegen på ett sånt här sätt 😮

Bäst av allt är att Fensa kan hänga med, hon älskar det!

Ett litet smakprov upplevelsen från mitt perspektiv: 😉

Ett svar

  1. Oj, vilken balans!! vad imponerad jag blir, det hade jag aldrig fixat. En mycket glad bordercollie, det syns:)

Kommentera

