Ett trick i hamn

Advanced trick-sidan uppdaterad med ny film – ”jump on back”. Vi är i mål med det tricket!! 🙂

Detta trick har jag verkligen jobbat med – mycket olika balansövningar och jag har lyckats få till bra, medveten träning som hela tiden gått framåt i en lagom takt. Känns väldigt roligt att ha fått till det och superkul när jag nu tittat tillbaka på filmerna på hela processen vilken superfin balans Fensa har fått! ❤

6 svar

  1. Hade gärna sett det men kan inte men jag tror dej att det gick bra
    Grattis.-
    Jag är trött på alla grupper som feecebook tvitter jaha eller youhu
    klarar inte av dem eller har tidbrist förent med dataokunskap
    Hej Calle Pe och Teddy

    • Du som är så duktig på att lägga upp bilder och greja och jag är alltid så imponerad över dina kort med text på! Hoppas du inte försvinner helt från Facebook-världen.

  2. Tjoho vad bra ni är 🙂 Vilken balans Fensa har och du med för den delen 🙂

    • Tack! 🙂 Hon har börjat överföra sin balans på andra grejer här hemma. Igår var tydligen soffryggen bästa stället att balansera på för att få bästa utsikt ut genom fönstrena! 🙂

  3. Supersnyggt!!!!! Vilka fina hopp hon gör när hon har lite fart. Smart med stolen. Så duktigt att ha klarat av det här tricket.
    (PS! Undrar vad Stefan säger om den här typen av träning- för dig alltså;DS!)

    Kram

    • För säkerhets skull har jag besparat honom den informationen……. 😉

Kommentera

